Sebuah Ikatan Munir & Ayu
Assalamualaikum..Huhh..Alhamdulillah..selamat jua akhirnya perjalananku pergi ke Temerloh dan kembali semula ke Kuala Lumpur...Terima kasih kepada Yang Maha Esa kerana telah melindungi aku sepanjang perjalanan daripada perkara-perkara yang tidak diingini berlaku..Projek untuk kali ini adalah Majlis Pertunangan Norul Huda dan Mohd Munir yang bertempat di Taman Jaya, Temerloh...Best shoot gambar ngan dOrang..tenz gak tO ayu ngan Munir cOz spOrting bile nak merakam kenangan untuk kalian...


Ayu & Munir..2 merpati sejoli yang telah mencipta sebuah kediaman kasih-sayang dan cinta sejak mereka masih belajar di Universiti lagi...Alhamdulillah..Kini telah disatukan dengan ikatan yang sah...iaitu pertunangan...Perbincangan dan penetapan tarikh perkahwinan mereka berdua telah disepakati oleh kedua belah pihak iaitu pada bulan Jun tahun depan...Diharapkan majlis untuk ikatan yang kedua akan tercapai dan dilaksanakan dengan lancar..Mudah-mudahan terbinalah masjid untuk kalian..Amin..

Sekitar perjalanan majlis ini berlangsung, terdapat juga beberapa kesukaran bagi aku..Tetamu yang datang memenuhi ruang tamu memberi kesukaran bagi aku untuk bergerak..Alhamdulillah..tue antara cabaran yang terpaksa aku hadapi untuk mendapatkan gambar yang terbaik..Sebelum berakhirnya majlis,hujan turun dengan begitu lebat membuatkan aku berasa sedikit hampa kerasa memang da kOmperm2 susah nak buat OutdOor..huhu..Syukur ke hadratNya,dOa aku termakbul..hehe..Berhenti jugak hujan walaupOm hari dah semakin petang..Sekitar jam 5petang, kami brgerak ke lokasi outdoor..Aku cuba buat yang terbaik dengan mengambil sudut-sudut yang bekenaan sahaja untuk menyelamatkan baju pengantin daripada basah..huhuu~

Terima kasih di atas layanan keluarga Ayu yang begitu bekerjasama dan melayan aku dengan sebaiknya..Terima kasih pak cik dan mak cik..kerana telah bersusah payah menyediakan lauk kegemaranku iaitu Ikan Patin Masak Tempoyak..Fuhh...Kecurr..hehe..Mak cik,masakanmu akanku kenang..hikhik..sO, nie antara pic yang telah ditembak untuk majlis itu...Layaann...Chaw chin Chow...daaa~assalamualaikum..


psst : nie jerk antara pic yang dapat diupload untuk tatapan kalian..semOga tersenyum pabila melihat hasilnya..hehe~(....da nak tahun baru,cepat2 pikir azam tahun baru laks! =) ...)

ikhlas ,

Syahirah Photography
Labels: , , | edit post
sO..? 
2 Responses
  1. Wanita Itu Says:

    cantiknya gambarrrr....
    pande kamoo tangkap gambar kan :)

    ooo sekarang tunang pun ada outdoor dah eh hee..


  2. Dewi Aja Says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)


Blog Widget by LinkWithin