Terimalah Alasanku Ini...
Assalamualaikum.....
ira kembali lagi....i'm back..http://emo.huhiho.com!!! kate org,alasan yg cukup munasabah untuk diperkatakan adalah "sOry kOrang,ira bz sangat"http://emo.huhiho.com...huhuu..(kOrang bley terima x alasan neyh??)...hurmm...ntah la...da dua bulan lebih rase cam xde mOOd jerk nak taep Or nak karang cite yang berjela-jela....cian kat kOrang..kepada sehabat kengkawan dan rakan-rakanku yang begitu prihatin sampai sanggup msg tanya nape tak berblog,time kaseh la yer..sungguh syahdu ku rasehttp://emo.huhiho.com..haha..akan ku usahakan untuk membersihkan kembali habuk-habuk yang tertempek-tempek kat blOg neyh...

Antara alasan yang mungkin aku bOleh bagi adalah :

1. aku sangat bz ngan keje..(btOl nim..xbOhong..)
2. aku teramat tensen...http://emo.huhiho.com(setengah-setangah laa...)

3. aku ade buat part-time(ade kene mengena ke ek..?huhuu)

4. wifi xley nak cOnnect kat lam laptOp sO aku terpaksa gune my broxben..(potong..potong..potong..haha)
5. dan yg sebenarnyer aku sangat xde mOOd..http://emo.huhiho.com(kenyataan yg sangat jujur..)

sO sowie...prOblem alwez xley lari dari hidup neyh..sO hadapi dengan senyuman dan berbahagialah..hehe..renung-renungkan dan selamat beramal...

maaf zahir dan batin,

-princess peri-
Labels: | edit post
2 Responses

  1. time kaseh cik tedi..
    kamu rindu sama saya yer..?
    hehe...


Blog Widget by LinkWithin
  • SALAM ZIARAH

    Gila Lensa

    Aku = Photographer

    Aku = Photographer
    Syahirah Photography

    Seruan-Nya

    jom borak!!


    ShoutMix chat widget

    SIAPA AKU?

    My photo
    Salam..hOlla2!!There's not 2 much dat's interesting bout me but here u go,My name is Nur Syahirah Zulkifli. freaky 20.Aku insan penuh kekurangan but alwez m'cari peluang utk m'perbaiki kelemahan tue..i enjoy doing sumtym dat i lOve tO do..huhu..i love photography.even i'm still blind bOut it..do sumting blurr when i got bored,like mengelamun.i had a dream,hope miracle will happen 2 make my dream come true.if i got a power,myb a magic ball,i will..em, secreto.i’m a gurl.a daughter.a student.a beshfwen n a chOmey..huhu.people judge n describe me in so many words.they maybe rite n probably wrong 2.i'm not a perfect gurl but i'm trying 2 be a gud person.life3.full of surprise,aku cume aku,bukan Org laen.so,dat's me.thanx 4 wasting read dis.Gadis yang solehah malunya mengatasi perawan,Cintanya bukan pada gambaran,setianya bukan taruhan,Rindunya bukan pada pertemuan tapi hatinya tersirat taqwa keimanan.. Aminn....=)~

    Pengunjung

    PRINCESS PERI

    CHENTA HATi..


    PHOTOGRAPHY

    PHOTOGRAPHY

    TIPS FOTOGRAFI UNTUK ANDA

    “Soften Effect-Kurangkan nilai Contrast & Clarity di dalam Adobe Lightroom untuk mendapatkan potret yang lebih soft seperti filter softening."

    “Painting with Light adalah teknik mencahayakan ruang dengan berbagai sumber cahaya semasa shutter masih terbuka.”

    “Potret Malam-Apabila membuat sesi rakaman pada waktu malam, bawa sumber cahaya lain seperti Portable Mini Luxeon LED Lantern yang boleh menerangi seluruh kawasan, atau sekurang-kurangnya menerangi subjek supaya autofokus kamera anda berfungsi dengan baik.”

    “Gunakan format RAW untuk tonaliti maksimum dalam gambar. Perisian Image Workflow seperti Apple Aperture, Adobe Lightroom , DXO atau PhaseOne CaptureOne memudahkan anda menyunting gambar format RAW.”

    “Di Sg Wang, terdapat kedai buku yang menjual majalah2 photography versi luar negara yang lama dengan harga yang murah. Anda boleh mendapatkan banyak tips tips fotografi di sana.”