Shoooooot...!!! Tembakan aku..
Assalamualaikum kalian...hehe..Saje jerk nak kOngsi ngan kOrang hasil sasaran yang terkena tembakan aku..Gambar-gambar nie semua aku ambil mase pergi hiking kat Gunung Bintang..Aku bukan la terer mane pOm..tapi sebab minat..Aku cuba hasilkan yang terbaek..Kepada sifu-sifu phOtographer,tOlong2 la kritik dan ajarkan mane-mane yang patut..huhuu


Pic nie aku amek mase kitOrang bermalam kat kawasan waterfall neyh...

Di pic yang aku tembak mase kat atas puncak Gunung Bintang..Penat lelah sume hilang bile tengOk view dari puncak neyh...

Haa..nie gambar mase aku buat tOp walk kat sana...
Haa..if Korang nak taw cite mase aku pergi hiking neyh,kOrang bOleh la bace pOst aku tentang cite neyh...Layaann...
Labels: , | edit post
2 Responses
  1. may i ask u something.. snap using? dslr? hp? huhu


  2. huhu..
    tga2 gambar neyh diambil dari view yg berbeza..
    pic kat puncak tue snap gune cam..
    tOpwalk ngan waterfall tue baru gune niKon d80..
    why?


Blog Widget by LinkWithin