Si Telur Yang Kiut
Salam semua..Haa…aku saje-saje jerk nak kongsi pic yang kiut-miut neyh kat kOrang cOz aku sendiri pom terpegun dan tertawan nengOk gambar-gambar neyh..Kalau la betOl semua telur se’kiut’ ini,kOmperm sesangat la,aku takkan makan telur sepanjang hidup..Bukan pe,cOmey sangat.1 lagi,rase kejam laks bile nak makan telur yang de perasaan ditambah ngan mimik muke cam tue..xbley2..kesian..huhuu.sayang nak makan..hehe..Ok,da tengOk,tugas korang la plak kritik gambar-gambar nie yer..sO,lu pikirlah sendiri..hehe

Erkk..kejam betul...habis la naseb aku...

Hah...???Tidakkkk!!!!


Kejam btOl pembunuhan nie,...isk..isk..


Kes ini masih dalam siasatan...



Erkk..jangan pukul aku...tOlOng...aku cuma lagi putih dari kOrang..huhuu



U sayang i..i sayang u..haha..(telur pOm pandai nak cintan-cintun)



Apalah nasib aku...Selamat tinggal semua..



Lompat aku kate..!!



Sampai disini saje hayatku..Selamat tinggal dunia...

7 Responses
  1. Unknown Says:

    haha~..lawak tul..
    boleh eak jumpa pic mcm ni~

    mmg kreative org yang buat tu..^_^


  2. zikri alias Says:

    heheh...suke sangat makan telur...cian dorang...


  3. AD Hamzah Says:

    salam...irah...mane la kamoo dapat bende pelik2 nie (walau pun telur tu tak pelik)...comel sensangat.....
    kalau dapat la si pelukis tu....
    aku tampar dia..ader ke patut lukis "perasaan pada telur-telur tu"
    WAT ABANG TAKUT NAK MAKAN TELUR..
    DAH LA TELUR GORENG PREBERET AKU..
    ciss...hahahaha......


  4. Anonymous Says:

    oh! telur itu kiut. :))

    and irah,
    sila stop makan telur. haha


  5. hahaha...
    ramainyer peminat telur neyh..
    huhu..tue la..ira sOkong sesangat kate abg edy tu..
    klu jumpe pelukisnyew,kOmpem ira gentel dOrang jadi telur neyh...
    telur oh telur..
    huhuu..


  6. hahakkk ^_^
    comey comey ..
    cm k irah ..
    hihikk ^_^


  7. hehe..
    maceh2..
    ade plak banding kak irah ngan telur eh..
    huhuhu..
    haa..pasnie bella pOm xley makan telur taw..
    kite mogOk telur same2..kuikui..=p


Blog Widget by LinkWithin