(*^z^$#^B&*K+#^(O&)(*%!

Assalamualaikum..1stly,aku nak mintak maaf cOz tulis entri neyh...Korang takyah bace takpe..Aku tak tahu nak buat ape dah..Aku tak tahu nak 'buang' kat mane benda neyh..Kalau boleh,nak jerk aku masuk masalah nie dalam botol,then campak jauh-jauh dalam laut.Aku serabut umpama dalam kepala neyh ade benang yang berpintal-pintal,berlilit-lilit dalam nim..Terlalu serabut..Sangat serabut..SERABUT..haru-biru da aku rase..Kacau-bilau fikiran aku..Nie lukisan yang aku lukis gune paint mase aku ngah serabut serabut serabut nim..Kenapa aku jadi macam nie?Aku sendiri pun xde jawapan untuk sOklan tue..Aku sendiri tak pasti kenapa aku rase macam nie..Yang pasti aku dah penat..bile kepala kite pusing ngan satu masalah,macam-macam benda plak yang akan kite pikir..Maka semua masalah tue akan membesar-besar-besar dan besar hingga semuanya berkait..Aku da cuba jadi kuat..Aku gelak,aku senyum,aku gembira tapi hati aku??!Xde sorang pun yang faham...xde sorang pun.....Ya Allah,Kau kuatkanlah hati hambaMu ini..Sesungguhnya aku insan lemah yang tak terdaya..Kau teguhkanlah imanku,Ya Allah..Kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi segala liku-liku permainan duniawiMu ini...


(tolong jgn komen entri nie............)


-aku insan yang sgt lemah-
http://emo.huhiho.com
Blog Widget by LinkWithin